OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU FLORASYSTEM.SK

Všeobecné obchodné podmienky


1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

      

  • Nákup v internetovom obchode Florasystem.sk môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.
  • Zaslaním objednávky na tovar dáva zákazník súhlas s týmito VOP.
  • Predávajúci: FLORASYSTEM s.r., so sídlom: Kamenná 11, 010 01 Žilina,
    IČO: 47612541, IČ DPH: SK2023965075.
  • Zapísaný v obchodnom registri okresného súdu Žilina, Vložka: 61324/L
  • Orgán dozoru:
    Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
    Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1   
    Odbor výkonu dozoru 
    tel. č.: 041/ 7632 130 
    fax č.: 041/ 7632 139 
  • Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.

          
           

2. OBJEDNÁVANIE TOVARU
      

  • Tovar si môže objednať korektným vyplnením objednávky na internetovom obchode (prípadne si môže tovar objednať e-mailom na adrese obchod@florasystem.sk ).
  • Po odoslaní objednávky dostane kupujúci potvrdenie o prijatí objednávky a následne po overení objednaného tovaru obdrží potvrdenie objednávky s oznámením, že je pre neho tovar zarezervovaný ("OBJEDNÁVKA"). Naši pracovníci môžu kupujúceho kedykoľvek kontaktovať dodatočne aj telefonicky, či e-mailom za účelom overenia objednávky alebo doplnenia prípadných požadovaných informácií.
  • Po potvrdení objednávky vznikne obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov, podľa platných obchodných podmienok.
  • Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.
  • Každá objednávka musí obsahovať:

                - Meno kupujúceho
                - Poštovú adresu pre doručenie tovaru
                - Telefonické číslo alebo email
                - Objednávací kód tovaru alebo presný názov tovaru
                - Počet kusov z každej položky tovaru
                - Dátum vystavenia objednávky
                - Spôsob úhrady za tovar
                - Spôsob prepravy a prevzatia tovaru
                  

  • Objednávka pre právnické osoby musí obsahovať aj:

                - IČO a DIČ (IČ DPH ak ste platca DPH) spoločnosti
                - Kontaktnú osobu a telefón
                - Fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)
                  

  • Ďalšie informácie o objednávaní tovaru nájdete v sekcii AKO NAKUPOVAŤ .

            
3. PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY
      

  • Kupujúci môže vykonať platbu za tovar jedným z nasledujúcich spôsobov:


            Pred prevzatím tovaru:
                 bankovým prevodom

            Pri prevzatí tovaru:
               na dobierku

  • Pri platbe pred prevzatím tovaru vykonávajte úhradu až po tom, ako Vám príde e-mailom potvrdenie o rezervácií tovaru na sklade ("OBJEDNÁVKA"), ktoré počas pracovných dní odosielajú naši pracovníci operatívne.
  • V prípade, že Vám podklad na úhradu nebude e-mailom doručený do 48 hodín, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
  • Ak zákazník, pri platbe pred prevzatím tovaru, neuhradí objednaný tovar do 4 dní od potvrdenia objednávky, predávajúci ma právo zrušiť rezerváciu tovaru pre kupujúceho a označiť objednávku za neplatnú. Zároveň zaniká obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.
  • V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložená faktúra (daňový doklad). Fakturovaný bude objednaný tovar a prepravné náklady.
  • Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a platia výhradne pre nákup v internetovom obchode FLORASYSTEM.SK.
  • Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru.
  • Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru.

            
4. DOPRAVA A DODACIE PODMIENKY
      

  • Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu zvoleným spôsobom (poštou alebo kuriérom).
  • Tovar bude odoslaný kupujúcemu do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Pri platbe pred prevzatím tovaru do 3 dní od prijatia platby na účet predávajúceho.
  • Pokiaľ je tovar odosielaný poštou a zásielka Vám nepríde do 2 dní od prijatia e-mailu s oznámením o odoslaní objednávky, informujte sa na zásielku na tandt.posta.sk na základe identifikačného čísla zásielky, ktoré posielame ako súčasť oznámenia o odoslaní zásielky.
  • Za doručenie objednaného tovaru predávajúci účtuje expedičné náklady uvedené v tabuľkách:
  • AKCIA! pri objednávke v hodnote nad 99 € do hmotnosti 30 Kg DOPRAVA ZADARMO!

Slovenskou poštou:

Hmotnosť a druh zásielky Sazba (€ s DPH) Sadzba s dobierkou (€ s DPH)
Balíky a listy do 3 kg 4 4,5
Balíky od 3 do 10 kg 5,3 6,5

Kuriérskou službou:

Hmotnosť zásielky Sadzba (€ s DPH) Sadzba s dobierkou (€ s DPH)
do 10 kg 5,3 6,5
10 až 20 kg 6 7,2
20 až 30 kg 7,7 8,9
30 až 40 kg 11 12,2
40 až 50 kg 13,6 14,8
nad 50 kg upresníme pri potvrdení upresníme pri potvrdení

SLEDOVANIE ZÁSIELOK TRACK & TRACE (zadajte číslo zásielky z posledného e-mailu):

Slovenská pošta: tandt.posta.sk

Kuriér UPS: http://www.sps-sro.sk/sk/Vnutrostatna-preprava/Pohyb-vnutrostatnej-zasielky.html

 


Dodávame len v rámci SR!

  • Pri nákupe nad:
  • 99 € - DOPRAVA ZDARMA
  • 200 € - zľava 5%

5. VRÁTENIE TOVARU
      

  • Kupujúci má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru, za podmienok uvedených v § 12 zákona č. 108/2000 Z.z. Spotrebiteľ môže využiť právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy písomne, elektronickou poštou na adrese obchod@florasystem.sk alebo osobne na oddelení internetového predaja na adrese sídla predávajúceho. Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode. Prosíme zákazníkov aby rešpektovali, že odskúšanie neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu.
  • Pri odstúpení od zmluvy, kupujúci znáša priame náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru.
  • Pri odstúpení od zmluvy, kupujúci znáša a aj priame náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
  • Odstúpením kupujúceho od kúpnej zmluvy sa zmluva od začiatku ruší, pričom predávajúci je povinný prevziať tovar späť a vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, ktorý kupujúci uhradil za tovar vrátane nákladov, ktoré kupujúci vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru, a to v lehote 15 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručenia tovaru predávajúcemu bezhotovostným prevodom na účet, ktorého číslo uvedie kupujúci v odstúpení od kúpnej zmluvy. Tovar musí byť v pôvodnom stave, nesmie byť použitý, nesmie byť poškodený, musí byť kompletný, vrátane príslušenstva, originálu dokladu o kúpe tovaru, záručného listu a návodu atď. Tovar doporučujeme kupujúcim vracať v pôvodnom obale, čím sa zabezpečí jeho bezpečná preprava k predávajúcemu. Predávajúci nenesie zodpovednosť, za poškodenia tovaru, ktoré vzniknú počas prepravy v dôsledku nedostatočne zabaleného tovaru.
  • V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí dodávateľovi tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, vráti dodávateľ kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu za tovar uvedenú v záväznom akceptovaní objednávky alebo je časť zníženú v súlade s ust. § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotou jeho opotrebenia vo výške 1% z celkovej ceny tovaru za každý začatý deň od prevzatia tovaru do odovzdania tovaru a o hodnotu opravy a uvedenia tovaru do pôvodného stavu v zákonnej lehote 15 dní.
  • VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

            
6. REKLAMÁCIE

  • Predávajúci zodpovedá za chyby tovaru a kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho podľa platného reklamačného poriadku.
  • Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho.
  • Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady. Pre uznanie reklamácie je nutné zaslať aj kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.
  • Reklamovaný tovar musí byť kompletný, s príslušenstvom, pokiaľ možno v originálnom obale.
  • Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné. Pokiaľ však bude reklamácia neoprávnená, predávajúci bude kupujúcemu účtovať poplatok za neoprávnenú reklamáciu vo výške 20€ a prepravné náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru kupujúcemu.
  • Reklamácia je vyriešená do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.
  • Predávajúci si vyhradzuje právo predĺžiť dobu na vyriešenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je nutné zaslať na opravu výrobcovi. Doba sa predlžuje o dobu nevyhnutnú na prepravu a opravu u výrobcu.
  • Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach alebo neoprávneným zásahom do výrobku. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené živelnou pohromou.
  • Reklamácie sú vybavované v súlade s Obchodným zákonníkom SR.

            
7. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
      

8. Alternatívny spôsob riešenia spotrebiteľských sporov 

  •  Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: obchod@florasystem.sk

  • Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.

  • Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.

  • Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s  

    Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

  • Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk

  • Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.: ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur; ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.

  • Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.

  • Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

 

9. Zber a recyklácia odpadu

  • súhlasom s obchodnými podmienkami súhlasíte s tým, že Vaša objednávka bude zabalená do recyklovaného obalu

  • Sme členom kolektívneho systému ECO SYSTEM, prostredníctvom ktorého zabezpečujeme zber a recykláciu elektroodpadu. Staré elektrozariadenia môžete vrátiť k nám (pri kúpe nového), alebo dať na zberné miesto v obci a nehádzať ho do komunálneho odpadu.